dilluns, 27 de febrer de 2017

CARTA DE RUPTURA

Estimada Uisce:

M'has trencat el cor, literalment. La supèrbia irlandesa m'ha encegat, com una espessa boira, i no t'he vist venir. Ho eres tot per mi, des del dia que vaig néixer i em vas acollir en els teus braços. La teva carícia líquida era tot el que necessitava per no enfonsar-me. I ara, quan a la fi he deixat enrere la virginitat del port somniant en culminar la nostra primera relació, em fas saber a puntades de gel que també serà l'última. Moro esbudellat, mentre m'omplo de tu. La sal de les llàgrimes dels petits humans que m'abandonen es dissol amb la teva. Centenars de llumetes que s'apaguen, milers de crits que s'ofeguen. Diuen que la venjança es serveix freda, però jo a tu et desitjo que t'escalfis i et fonguis en el pitjor dels canvis climàtics.
Sempre teu, ara sí, HMS TITANIC.

Charles Joughin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta