dilluns, 20 de març de 2017

ÀNIMES BESSONES

Diuen que tots tenim un doble, algú que és físicament igual que nosaltres i que té els mateixos interessos, tendències, més o menys poca gràcia, intel·ligència... Diuen també que aquestes persones, a qui alguns científics anomenen "ànimes bessones", tard o d'hora s'han de trobar, perquè estan destinats a conèixer-se. Hi ha fins i tot qui parla de miracles, però això és una altra història.
Jo sé qui és la meva ànima bessona però no crec que ens arribem a trobar perquè el que ens separa no és l'espai sinó el temps, i això és una distància insalvable.
Malgrat no he trobat mai informació que ens relacioni, jo sé qui és; perquè, ¿com pot ser que m'agradi tant el mar, que em passi les hores mirant els vaixells, colant-me de polissó? Però sobretot, ¿com pot ser que jo, que visc de l'empara social, tingui un diamant blau?

Estel

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta