dimarts, 7 de març de 2017

ENTRE TU I JO, L'ICEBERG

El nostre amor avançava a tota màquina per mars grises, entre monstres marins i gèlides enveges. Acer impenetrable, fusta treballada, vidres purs, espais de luxe. Però no havíem pensat, ingenus de nosaltres, com podia arribar a tornar-se amenaçador l'hàbit d'estimar-se.

I una nit que un parell de copes de rutina adormien la màgia a banda i banda d'unes estovalles blanques, un iceberg complet d'indiferència ens va partir pel mig mateix de la taula i ens va fer naufragar sense remei. A tu et van rescatar els braços fornits d'un mariner que feia dies que t'estudiava: jo em vaig enfonsar entre algues fredes i dansaires - però cap dels seus balls, per sensual que fos, m'ha pogut esborrar mai del cap l'enyorança del nostre Titanic de butxaca.

Edward John Smith

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta