dijous, 2 de març de 2017

ÈTICA

Tinc por! Què faig? No puc dubtar!!! Sóc l'Edward Smith, oficial comandant del RMS Titanic!!!
Tinc uns deures a complir! Però... Vull salvar-me! La Sarah m'espera i tenim molts plans de jubilació... Tota la vida treballant per jubilar-me anticipadament a l'Atlàntic Nord, una jubilació gèlida...
I la pobra Mel, només té 14 anys!!! Vull veure com festeja, com es casa, vull agafar en braços als meus futurs néts... Vull viure !!!
Em miren, esperen les meves instruccions... Sóc el capità! L'últim a sortir d'un vaixell que naufraga... Tinc tanta por!!! Maleït iceberg!!!
- "Sigueu britànics!" - Sento que surt dels meus llavis. El meu subconscient ha decidit: sóc el capità.
Sec al pont de comandament. Espero la mort.

Leonarda di Cameron

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta