divendres, 31 de març de 2017

MENTRE DORMIA

Vaig asseure'm al seu llit mentre dormia. En Paul havia estat jugant amb altres nens després de sopar i estava cansat. Em sabia greu despertar-lo. Però el cambrer ens havia dit que sortíssim a coberta. Es veu que el vaixell havia topat amb un iceberg i volien que tothom estigués a coberta mentre reparaven els desperfectes. Ordres del capità van dir...
Però feia massa fred a fora. Si ens quedem a l'habitació ningú se n'adonarà. I si em pregunten al matí, diré que dormíem i no ens vam assabentar de res, vaig pensar...
Però amb aquell soroll era impossible dormir. La gent corria pels passadissos i els cambrers picaven a les portes.
Jo estava immòbil al costat del meu fill que dormia plàcidament. Els sorolls van anar disminuint i vaig tancar els ulls.
De sobte, uns cops a la porta em van sobresaltar.
-Mama, qui és?
En Paul s'havia despertat!!!

David

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta