dimarts, 21 de març de 2017

NASCUDA AL TITANIC

S'ha parlat molt dels que van morir al Titanic, i poc o gens dels que hi vam néixer i encara hi passegem. De tots els meus recorreguts quotidians, el que més m'agrada és el del nivell de primera classe. Quins salons, quines taules, tot guarnit amb un gust exquisit. M'encanta donar un volt i passar l'estona gaudint del silenci majestuós tan exclusiu de les classes superiors. De tant en tant trenco la foscor encenent la llumeta del meu cap, a veure si algun despistat s'apropa i l'enxampo. Amb el pas del temps em vaig fent grant i tot segueix igual, o gairebé. Avui, per exemple, m'ha semblat que em picava l'ullet un dels passatgers, precisament el que conserva la majoria d'ossos. El que en diríem un esquelet molt ben plantat, vaja. Però no, deu haver estat algun cranc abissal amagant-se a una conca buida del crani per buscar refugi.

Charles Joughin

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta