divendres, 3 de març de 2017

PERE EL MARINER

El que més m'agrada del Titanic és el to entre blavós i verdós que ho recobreix tot. Bé, també m'agrada la gent, la majoria està sempre de bon humor. Excepte en Pere el mariner. Sempre està de morros... Suposo que no li acaba d'agradar estar destinat a viure sota el mar la resta de l'eternitat. Diuen que no sabia nedar, que no li agradava l'aigua. Jo sempre li pregunto:
- Per què et vas fer mariner, si no t'agrada el mar?
Ell sempre em mira malament i deixa anar alguna paraula malsonant...
- Deixa'm en pau marrec cap de suro!
Jo sempre li responc amb bon humor.
- Si tingués el cap de suro no estaria aquí baix!
Un dia, parlant amb el trompetista de la banda quan descansaven entre cançons, em va dir que en Pere no era pas mariner, sinó un lladre camuflat... Que l'iceberg no estava dins el pla...

BMP

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta