dilluns, 20 de març de 2017

RESIGNACIÓ

¡Quin error fer aquest viatge! Tota una vida de misèria en la meva Irlanda, un dia em decideixo a canviar per intentar trobar alguna cosa millor, venc la casa, que era tot el que tenia, compro un bitllet per anar a Amèrica i el que aconsegueixo és enfonsar-me amb aquest vaixell. Van dir que el Titanic era insubmergible, per això no hi ha bots salvavides per a tothom, no els he contat, però pels crits de la gent sembla que és cert. He trobat el meu destí, però si he de morir ho faré després d'acabar-me l'ampolla de whisky que tinc i almenys no m'assabentaré de res. No tot serà dolent, perquè em tornaré a reunir amb la meva estimada esposa que la vaig perdre uns anys enrere. Quanta raó tenia quan em deia: mai abandonis la terra que ens va veure néixer. Ara és massa tard.

Overlord

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta