dilluns, 13 de març de 2017

RETROBAMENT

Un oceà ens separava, però finalment, vaig abandonar la vella illa d'Irlanda, rica en històries i llegendes malgrat que pobre en recursos.

Una última mirada enrere al port de Queenstown, a la terra que em va veure néixer, però una mirada al davant, esperant veure els teus ulls blaus com el mar, Oh amor meu!

Dues setmanes de viatge per veure't novament i poder abraçar-te, però la travessia en el Titanic em va impedir arribar al Nou Món, a la nova Terra Promesa.

Però sense aquest enfonsament, el nostre retrobament hagués trigat encara més.
Desconeixedor, amor meu, que la grip espanyola havia acabat amb la teva vida al centre de refugiats de l'illa d'Ellis.

Sigui l'infern o el cel on som ara, tornem a estar junts, aquest cop per sempre més.

Capità Haddock

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta