divendres, 31 de març de 2017

TITANYATE, COLOR TITANIC

Porto tres dies aplicant vernís a la coberta del iot i només he fet la primera capa. Em queden tres dies més per la segona i no tinc cobertura en el mòbil. Tant de bo hagués treballat més durant el curs! No em quedarien cinc assignatures per setembre i el pare no s'hauria emprenyat com una mona.

I ara, què fa aquesta gavina? La malparida s'ha cagat on acabo d'envernissar! Ara hauré de repassar-ho.

- Fuig d'aquí, bèstia immunda!

Ha! Gairebé l'he tocada amb l'esponja. Però, i ara què fa? Torna cap a mi en vol rasant!

- Auxili!

Xap.

- Es pot saber què coi passa?

- Una gavina m'envestia. Tractant de fugir m'he entrebancat i el pot de Titanic ha caigut per la borda i s'ha enfonsat.

- Em prens el pèl? Mira, he canviat d'idea. Tornaràs a començar perquè ara vull la coberta de color blanc.

Mitsubishi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta