dilluns, 13 de març de 2017

UN COP DE SORT

Em dic Fred Clarke. La música, sempre ha estat la meva vida. El meu pare sempre m'havia dit que amb el meu clarinet no trobaria mai feina a les fàbriques de la nostra estimada Liverpool. El temps, però, no li ha donat la raó. Soc a punt de pujar al tren cap a Southampton. He fet amistat amb en Jock Hume de l'orquestra d'en Wallace Hartley. Els han contractat per tocar durant el viatge d'un imponent vaixell que salparà el proper deu d'abril rumb a Amèrica i m'ha proposat unir-me als seus sis membres en una aventura que ens portarà a la somiada New York, sense desembutxacar ni un penic. A més, rebré un bon sou per fer-ho i un esplèndid jaqué. Un cop allà, podré relacionar-me amb un munt de músics i, de ben segur, aconseguiré unir-me a la millor orquestra de la ciutat.

Sabis

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta