dimarts, 7 de març de 2017

UN PETÓ SOTA EL MAR

- Afanya't Rèmol! Diuen que s'està enfonsant el Titanic i tu aquí, tan tranquil, pentinant-te les escates. Afanya't, que sortirem als llibres d'història!!
- Ai Mabra, què m'enredes ara? A mi tots aquests sidrals, gent en perill, fum, focs i explosions no m'escauen. Mira que si ens cau alguna cosa al cap... Jo sóc gent d'ordre.
- Surt de la sorra tros de soca i anem a fer un cop d'aleta, s'estan ofegant!
- Aquests humans..., naveguen més de 5500 quilòmetres i no precisament per menjar-se un excel·lent fitoplàncton, no, naveguen de Southampton a Nova York per plaer, a qui se li acut?
- Vinga va, acostem aquella fusta vora la senyora del vestit taronja, encara la podrem salvar.
- Ospes, quin cop de peu m'ha donat a l'ull... Cec, m'he quedat cec!!
- Només t'ha girat la parpella home, au vina que hem salvat una vida i t'has guanyat un petó.

Rudra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta