divendres, 17 de març de 2017

VIOLET CARTER

Em dic Violet Carter, vaig néixer l'any 1899 i tenia 13 anys quan vaig embarcar al Titanic. El vaixell era colossal, l'ambient festiu i jo ràpidament vaig fer un grup d'amigues amb les que ens passàvem el dia juntes. El cinquè dia, però, els meus pares em van dir que fins que no hagués estudiat prou no podia anar a veure-les. Jo em vaig escapar i quan se'n van adonar em van castigar sense sopar i em van dir que no sortiria de la cabina en el que quedava de viatge. La ràbia em desbordava i vaig desitjar no veure'ls mai més fins que em vaig adormir.
Un home de la tripulació em va despertar de cop, va dir-me que em posés tota la roba d'abric que tingués i que l'acompanyés. Afortunadament vaig aconseguir sobreviure, però secretament sempre he cregut que amb el meu desig, jo vaig enfonsar el Titanic.

Violet

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta