dilluns, 3 d’abril de 2017

CARTA AL TITANIC

Aquest és un nou començament. Al port queda la meva vida d'abans. Ara tot serà per a millor. Tinc una llitera, només per a mi. Tinc una feina, una feina! I la faré molt bé, tant que em voldran per els propers viatges. Aquest vaixell serà casa meva, la casa més gran de tot el mar.
Diuen que el Titanic és el vaixell dels somnis, i el meu s'ha fet realitat. Ja han passat els insults, les pallisses, els senyors dins el meu llit compartit amb les altres minyones, tot això ha quedat enrere. Ara només aigua, sol i feina. Llençols per rentar assecar i planxar, llits per fer, banys que netejar. Soc tan feliç! Estic tan orgullosa del meu uniforme, de ser una de les minyones del Titanic, ha valgut la pena el preu que he pagat per aquesta feina, ara comença el millor de la meva vida! Gràcies Titanic!

Pirena

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta