dijous, 6 d’abril de 2017

EL GRAN ERROR

El 10 d'Abril es compliria el meu somni, que era anar a Nova York a universitat de Colòmbia, una de les universitats més prodigioses de Nova York, i per anar allà vaig cometre un gran error, pujar al Titanic. Jo era un passatger de segona classe. Doncs estava jo passejant i em vaig trobar uns prismàtics, els vaig agafar, mirar i com que no sabia com s'utilitzaven i jo pensava que estaven trencats, els vaig llençar al mar. Una estona després va venir el capità cridant "I els prismàtics! On són els prismàtics!" Llavors em vaig adonar que els prismàtics que havia llençat eren els del capità, i a sobre no estaven trencats. Es va escoltar un gran soroll vaig mirar a la proa i ho vaig veure tot.

Xuxi

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta