dijous, 6 d’abril de 2017

EL PRIMER EN SABER-HO

10 d'abril de 1912, el Titanic ja havia salpat, jo treballava a baix, amb la maquinària del vaixell, perquè no s'aturés. No pagaven massa, però podia viure bé.
A la nit descansàvem els meus companys de treball Mike i Henry, i jo. Jo m'aixecava més aviat per treballar.
La meva esposa i jo li vam pagar el bitllet de primera classe a la nostra filla. I així sempre estava amb uns amics nostres.

14 d'abril de 1912, era de nit, a les 22:30h, estaven de festa al vaixell. Les 22:45, el meu torn acabava... però de cop el vaixell es va trontollar, entrava aigua a la meva sala. Vaig ser el primer en saber-ho: el vaixell s'enfonsava. Vaig sortir corrent a avisar la meva família, vaig sobreviure, però la meva família no va tenir tanta sort.

Oreo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta