dimarts, 11 d’abril de 2017

LA GRAN MENTIDA

Al 1962 va morir el meu avi, el qual va deixar-me en herència la seva casa. Un dia vaig decidir ordenar la que havia estat la seva habitació. Quan vaig veure la caixa de fusta em vaig recordar que de petita sempre tenia la temptació d'obrir-la. A la fi podia descobrir quin secret amagava. Vaig trobar el seu diari on deia que la nit en la que es va enfonsar el Titanic ell va poder sobreviure gràcies a que es va vestir amb roba de dona. Ell era una persona molt elegant amb la pell molt fina, cosa que el va ajudar a l'engany. Es veu que els crits que es sentien en el vaixell deien que primer pugessin els nens i les dones al bot salvavides. Aquesta és la raó per la qual va fer aquesta gran mentida de la que no es sentia orgullós.

Honey

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta