divendres, 28 d’abril de 2017

LA HISTÒRIA DE LA ROSE

Mentre navegava alguna cosa va canviar. Des de que el meu pare em va fer capità del seu vaixell tot ho vaig començar a veure de manera diferent. La Rose era una noia que provenia d'una bona família, era jove i molt bonica. Va pujar al meu vaixell per anar de viatge. La Rose estava casada amb en Call, que tenia diners, però cada dia que passava en aquest vaixell la veia més amorosa amb el Jack, un artista que havia guanyat un bitllet per anar a Amèrica. Semblaven dos joves que s'enamoren per primera vegada. Aquell dia el mar estava una mica mogut, però de sobte un iceberg va aparèixer davant nostre. Vam xocar contra ell i el vaixell es va partir en dos, l'aigua entrava a dins i no sabia qui podria sobreviure. Jo no volia morir encara, era jove, si algú llegeix això, que vingui a salvar-me!

Chic Carnival

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta