dijous, 6 d’abril de 2017

LA NIT MORTAL

Era de nit, escoltàvem sorolls al Titanic, estàvem intentant dormir, fins que va sonar l'alarma. Ens vam posar molt nerviosos: el Titanic s'estava enfonsant. Vam pujar cap a dalt, però van tancar les portes, ja no podíem fer res... tota la gent cridava, plorava, era el nostre fi...
Desesperats, vam fer molta força i vam trencar les portes. Quan vaig sortir no vaig veure els meus pares ni els meus germans, llavors vaig intentar sobreviure i vaig veure el meu germà petit, però estava mort a més d'altra gent. No sabia què fer, fins que vaig veure un amic, em va agafar la mà, i em va dir "vine amb mi". Vam anar cap a un bot salvavides. En aquell moment vaig saber que m'havia enamorat d'ell, però, on era la meva família?

Turcura

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta