dijous, 27 d’abril de 2017

L'ESTRANY NÀUFRAG

Ja m'havia passat uns quants dies surant al mar, havia baixat per la costa fins arribar a Terranova, les aigües començaven a ser més càlides, vaig allunyar-me de la costa unes quantes milles sense poder fer-ne res, de cop i volta em vaig separar dels meus companys, vaig seguir baixant sense trobar-me cap vaixell; uns quants dies després, un petit vaixell em va passar a uns centenars de metres emetent un soroll repetitiu semblant a un tac-tac.
Aquella nit vaig veure un gran vaixell negre, tot il·luminat, que s'apropava a mi; aquell buc tenia quatre xemeneies, de les quals, tres treien fum.
Al poc temps vaig sentir que aquell vaixell em rascava un costat i em saltaven uns quants trossos de gel, poc a poc aquell vaixell va començar a enfonsar-se... vaig allunyar-me amb el cor glaçat, ja que només soc un immens tros de gel.

Willyamson

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta