dilluns, 24 d’abril de 2017

MÉS A PROP TEU

Quant temps dec portar a l'aigua? Tremolo, però no sento fred. Potser són els nervis. Em fa por no tenir fred. En Rogers diu que quan mors congelat comences per perdre la sensibilitat. On deu ser en Rogers ara? La seva mirada abans de saltar...
Però tinc tot el cos fora de l'aigua. Només el peu surt de la fusta. Em fa por moure'l. I si el tinc congelat? Qui voldrà contractar a Nova York un immigrant sense peu?
Quin silenci!!!! Els crits d'abans em torbaven però aquest silenci... I aquella música!!!! Nearer, my God, to Thee...
Què és allò, una fusta?!!!! És gran, si moc les mans la podria agafar. Hauré de posar-les a l'aigua, però si hi arribo... Sembla un instrument. Un contrabaix? No en sé res de música.
Va intentem-ho!!!!! Nearer, my God, to thee, Nearer, my God to thee...

XA CDQ

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta