dijous, 6 d’abril de 2017

NO PENSO ABANDONAR EL VAIXELL!

Era el dia 14 d'abril de 1912. Jo, Edgar John Smith vaig anar a veure perquè tothom deia que ens xocàvem. Però quan vaig tornar era massa tard. Li vaig preguntar al meu primer oficial que si havia passat alguna cosa, em va dir que sí, que havíem xocat amb un iceberg. Li vaig dir que tanquessin les comportes, "Sí capità!" em van dir per última vegada.
El vaixell s'inundava, tothom cridava, moltes persones, moltes persones de tercera classe estaven tancats darrere de les comportes, tothom intentava anar als bots salvavides.
Com que tothom estava desesperat per pujar als bots salvavides, vaig dir: Els petits i les dones primers!" El vaixell ja estava inclinat, i tot seguia igual. Una estona més tard vaig prendre una decisió. Me'n vaig anar a la cabina de comandament per acabar on tot va començar, no vaig saber com va acabar el Titanic.

Patata Senior

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta