dilluns, 3 d’abril de 2017

TITANIC?

Era un mes d'agost. Una amiga em va proposar anar en vaixell, de Barcelona a València.
- Ui! Ni pensament - li vaig dir - jo, fico els peus a l'aigua i m'ofego!
- Però si no has d'anar nadant!
- Ja, ja, però, si s'enfonsa com el "Titanic"? Encara que vagi sonant música de violins, no vull ser menjar casolà per als peixos.
- No, dona no, si aquest vaixell va ser inaugurat per les forces vives de la ciutat. Això no et diu res?
Va començar el viatge, aquell vaixell es movia molt, d'un costat a l'altre. La meva amiga em va dir:
- Has de mirar un punt fixe i no et marejaràs.
El cas és que el punt fixe també es movia massa.
Vam anar i vam tornar, gràcies a Déu.
El diumenge següent, a les notícies: "ha estat retirat per manca de seguretat"
Vaig pensar: recordava la pel·lícula, molt més romàntica.

Pituka

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta