dimarts, 11 d’abril de 2017

UN ÀNGEL EN EL TITANIC

Vaig sentir un enorme estrèpit que em va despertar de cop. El motor s'havia detingut, tot seguit vaig pujar a la coberta, s'havia produït una col·lisió del vaixell amb un iceberg. La gent deambulava, s'ordena l'evacuació, pensava donada les meves aptituds en camuflar-me en un pot, però no, havia d'ajudar a la classe més desfavorida. Em vaig trobar amb un obstacle, els bots anaven gairebé buits, molt enfadat vaig pronunicar-me davant d'un oficial: - Per déu, aquestes persones també necessiten una oportunitat. Ell em va contestar: - Qui ets, un polissó? Vés d'aquí o et tanco-. Finalment desistí i els bots es van anar omplint. Els músics tocaven, l'aigua va pujar a la coberta, es sentia grinyolar i la llum feia pampallugues, el Titanic s'enfonsava. Em dic Dorothy, una supervivent, i reconegué al jove que va ajudar a salvar vides. Un àngel desconegut com anhelava ser.

Piedra

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta