dijous, 18 de maig de 2017

23:40 DEL 14 D'ABRIL

Des d'on estic ara puc veure les estrelles bitllant al cel... Fa molts dies que he deixat la gran terra i vaig surant per aquest mar blau fosc quasi negre, avui fa fred un fred congelador que fa que sigui més fort que mai. És el vent del nord que avui bufa molt el sento com passa al voltant meu.
Els dofins neden al meu voltant veig com salten i fan filigranes al meu voltant estan nerviosos però no sé per què.
De lluny veig unes llums, unes llums que m'enlluernen i fan impossible saber què és el que se m'acosta... cada cop està més a prop, tan a prop que crec que no ens evitarem.
És un soroll eixordador, sento sorolls que mai havia sentit el cop ha fet que la meva direcció canviés totalment no sé on vaig.
Però d'un soroll extrem hem passat a un silenci mortuori.

Mar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta