dilluns, 22 de maig de 2017

DESTÍ SOMIAT, O NO?

Són les cinc de la matinada, sento crits. Surto de l'habitació i pujo les escales. Algú m'agafa la mà, qui és? Li pregunto què passa, però no em diu res, només crida. No entenc res. Començo a notar aigua als peus, al cap de no res, l'aigua ja m'arriba a la cintura. De cop m'adono que el vaixell s'està enfonsant, i la meva família és dins, però no s'han despertat: s'estan enfonsant, i no em deixen tornar enrere. Em posen dins d'una barca de salvament i em donen un salvavides. Estic envoltat de gent que no conec, i no sé on és la meva família. Ens porten a Nova York.
Quan per fi arribem al destí somiat, només tinc dubtes: què serà de mi? On és la meva família?
Estic en una ciutat que no conec i l'únic que vull és tornar a casa.

Gabo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta