dilluns, 8 de maig de 2017

EL DIA DE LA TRAGÈDIA

El dia 10 d'abril de 1912 va sortir del port el que seria el transatlàntic més gran del Món. Però jo no sabia que aquell seria el primer i l'últim viatge que faria aquell immens vaixell. Jo, al arribar molt contenta, perquè tornava al meu país, Amèrica, vaig veure un noi preciós va ser un amor a primera ullada, però aquell amor que vaig sentir seria un amor platònic ja que ell era un jove noble i jo era una noia que no tenia diners. Amb prou feina podia donar-me el luxe de comprar un tros de pa, quan estava passejant per la coberta vaig veure el noi que em vaig enamorar, aquell mateix matí que estava a punt de caure el mar. Però abans de que el pogués ajudar el transatlàntic va xocar amb un iceberg i allò va ser el final de la  meva vida.

Hatsuki

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta