dilluns, 22 de maig de 2017

EL MEU TITANIC PARTICULAR

Després d'enterrar tres marits, ara em trobo sola en aquesta petita illa.
Per celebrar el meu últim casament, vaig proposar a en Tomàs fer un creuer. Ell, un cop al vaixell no es va separar de la ràdio.
Una nit que ens vam mudar per anar al sopar de gala, em va proposar acostar-nos a la proa i recrear l'escena del Titanic. A la ràdio sonava aquest tema musical.
Havia de ser memorable, però l'embranzida que em va propinar la seva voluminosa panxa ens va precipitar al mar. Mentre ell taral·lejava la cançó, jo maleïa l'ocurrència. Ens van llençar una barca.
Les hores que vam passar al bot s'em van fer eternes. En Tomàs es va endormiscar. Jo, vaig aprofitar per nedar fins una platja. El meu home es va allunyar en companyia de la melodia empallegosa i el van recollir. Pel que fa a mi, no cal que corrin.

Mei

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta