divendres, 19 de maig de 2017

EL VAIXELL INSUBMERGIBLE

El vaixell insubmergibble, mmm..., o així li deien. Em dic Mark Smith, jo era el majordom de Charles Jhonson, un dels coneguts multimilionaris que morí a l'accident del Titanic. Avui estic aquí, un mes després del que va passar, per explicar detalladament la seva mort, ja que jo vaig poder veure-ho tot.

Quan ens van avisar de l'imminent enfonsament del vaixell, vam anar corrents al lloc dels bots salvavides. Estava tot ple de gent. Com que érem de primera classe ens van deixar passar al davant. Molta gent es va queixar, ell em va dir... perdonin, això no ho hauria de dir, però la veritat és que ell em va exloure de la seva embarcació i em va deixar al final de la cua, no es va preocupar ni per mi, ni pels bebès, ni per ningú. Al final el seu bot va ser inundat xocant contra un petit iceberg.

Artiom

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta