dimecres, 17 de maig de 2017

EL VAIXELL TITANIC

Estava amb la meva família dinant al vaixell TITANIC. Anàvem a New York i era molt emocionant perquè era el seu viatge inaugural. Era el 14 d'abril el 1912 i ens quedaven 3 dies per arribar. Al vaixell érem 2.224 persones en total. Estava acabant la tarda, com que estava molt cansada me n'havia anat a dormir. Em vaig despertar a les 8 de la nit perquè tenia molta gana. De cop i volta va sonar un soroll molt fort que va ser que el vaixell va xocar amb un iceberg. El vaixell es va trencar i la meva família i jo vam caure a l'aigua. Vam pujar a la superfície i vam anar nedant fins que ens vam trobar un vaixell. Em vaig dormir al vaixell. Em vaig despertar el dia següent i ja era a casa. Aquell dia em vaig espantar molt.

Agarrido

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta