dimarts, 2 de maig de 2017

ELS MEUS GERMANS OLYMPIC, BRITTANIC I JO

Vaig néixer a Belfast en el si d'una bona família i envoltat de luxes. El meu germà gran em portava dos anys i l'infortuni va fer que no conegués al petit de nosaltres tres. La gent deia que érem gairebé bessons...
A començaments de 1912 em sentia tan segur de mi mateix, orgullós, i ple d'il·lusions, volia seguir l'estela viatgera del meu germà gran, recórrer món.
El dia ansiat va arribar, vaig salpar de Southampton amb destí Nova York el 14 d'abril. Aquell va ser el meu moment, els meus somnis s'acomplien, em vaig deixar portar per l'emoció d'aquella gloriosa jornada; de sobte, poc abans de mitjanit vaig sentir com quan et talles un dit amb un full de paper...
Va ser la fi... ara encara ploro, des del meu descans etern a Terranova les vides dels meus passatgers i els meus somnis malaguanyats per l'iceberg.

Realme 1967

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta