dimarts, 23 de maig de 2017

ESMORZAR AGITAT

En aquell precís moment em vaig llevar, eren les 12 del migdia i tenia un mal de cap immens, després d'aquella nit de festa. Vaig fer com aquells últims dies i em dirigí cap al bar a esmorzar quan, de cop i volta, vaig sentir els crits de pànic dels altres passatgers. Jo ni em vaig immutar, pensant que seria alguna altra influencer de per allà i seguí amb el meu cafè, però llavors sí, vaig notar un fort impuls contra el terra, i vaig caure. Després dels petits instants inconscients, vaig contemplar com la coberta s'inundà d'aigua i, corrents, vaig buscar una sortida, però ja era massa tard. No sabia com sortir, així que ja vaig saber que tot s'havia acabat. Però, per sort, del no res, aparegué una donzella que em donà la mà i, gràcies a ella, em vaig salvar d'aquella catàstrofe, on quasi tothom morí.

Algú d'aquest món

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta