dijous, 18 de maig de 2017

ICEBERG?

Jo, en aquell moment, era capità de submarí alemany que estava fent unes maniobres per l'Atlàntic. Vaig seguir un gran vaixell durant tres o quatre dies, no ho sé massa bé perquè passava la gran part del temps submergit.
Durant l'última nit d'aquell vaixell vaig decidir-me per emergir a l'exterior. Després d'una estona vaig escoltar un soroll que sortia del vaixell, vaig creure que eren càrregues de profunditat, en aquell moment, vaig submergir-me i vaig manar fer carregar un parell de torpedes. Un minut després, vaig escoltar una explosió i com grinyolava les seves plaques metàl·liques. Quan vaig pujar el periscopi vaig veure quatre enormes xemeneies i com s'apagaven els llums.
La meva primera víctima hauria d'haver estat l'USS Carpatia.
Sóc l'únic que sap perquè es va enfonsar el TITANIC.

Wiliamson

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta