divendres, 19 de maig de 2017

LA PITJOR EXPERIÈNCIA

Estava sol, congelant-me i a la llunyania vaig veure una família d'ossos polars, els vaig veure quan sortia el Sol, després de la tràgica nit. Jo hi era tocant música quan de sobte vaig veure que l'aigua anava pujant mica en mica, estava molt nerviós. Volia morir fent el que més m'agradava però no va ser així, vaig sortir d'allà tremolant de por, vaig estar nedant 2 hores, per la qual cosa em vaig quedar esgotat.
Vaig arribar a un iceberg, a la llunyania hi havia un vaixell i vaig tornar a nedar traient forces d'on no n'hi havia, m'estava morint de fred, però havia de fer l'esforç d'arribar, afortunadament em van veure, van fer mitja volta, van llençar la corda em van rescatar.
Vaig prendre xocolata calenta i vaig fer un bany d'aigua calenta que em va deixar nou. Mai més voldria viure aquella experiència tan terrorífica.

Guti

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta