dilluns, 22 de maig de 2017

MAL GENI

Mireu, sóc un bon jan. La pega és que quan m'enfado... m'enfilo, m'enfilo, i no tinc aturador. Després em penedeixo, però aquella vegada va haver-n'hi per tirar el barret al foc.

Vet aquí un dia que ens vam trobar la colla, i el més pinxo m'etzibà:

- Ja no vals per res, diuen que ara el rei dels oceans és un tal Titanic. Ai, que t'han perdut el respecte!

Jo el vaig contestar, un altre la digué més grossa... Em començà a pujar la mosca al nas i em vaig enrabiar. La ira em sacsejà sense control i amb un batzac involuntari es desfermaren uns icebergs cap al sud...

Aviat vaig veure que allò acabaria malament. Tot i demanar-los ajuda, la riota era tan desmesurada que no em sentien. Finalment, quin desastre!

Perdoneu, no m'he presentat. Sóc Posidó, Déu dels mars. Encara ara em maleeixo pel mal geni d'aquella nit.

Estri Bor

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta