dimarts, 2 de maig de 2017

ON ÉS EL CAPITÀ?

Estic passejant per la coberta. Observo les gavines volant a la vora del gran buc. Veig unes ombres a la zona de controls, al timó, corro cap allà i hi entro. És fosc, per què és fosc?, si és de dia... A la mà hi tinc una llanterna, l'encenc i aquesta il·lumina tota la cabina. Noto una presència, algú està respirant al meu darrere.

La respiració se li accelera, veig com les espatlles pugen i baixen més ràpid que fa uns instants. Merda! Es vol girar.

Caic al terra inconscient. Sóc al gran saló del Titanic, com hi he arribat? Estic ballant amb algú, no li distingeixo les faccions, però reconec els ulls.

Ho sap, sap que he estat jo. Joder, això no és possible. Com?

És ell, ho sé, ho noto.

De sobte em pregunta "On és el capità?"

Cliff

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta