dijous, 4 de maig de 2017

UN MAL GUIÓ

El dia que vaig saber que en Leo s'embarcaria al Titanic, no vaig tenir cap altre pensament que com aconseguir pujar-hi jo també.
Amb l'inestimable ajuda d'uns amics, ens vam inventar una posada en escena digna de les millors pel·lícules de Hollywood i fins i tot el nom que vaig escollir, Kate, era l'esquer incontestable per l'amor de la meva vida.
Vam pensar en tots els detalls i tot anava fil per randa fins que va aparèixer un iceberg que va tirar per la borda tots els plans.
Una pot estar enamorada però mai s'ha de perdre el nord.
Per això, improvisant -no cal dir-ho-, vaig fer per salvar-me i ara estic rumiant si anar al Carib on estarà en Johnny o optar per en Georges per allò de què les tempestes, perfectes o no, són més agradables de patir i et poden regalar alguna abraçada i qui sap què més.

Aida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta