dimarts, 23 de maig de 2017

UN POLISSÓ CURIÓS

No us diré el meu nom perquè el desconec. Vaig néixer al port de Southampton el 1895. Separant-me de la mare i les meves germanes de molt jovenet, vaig arribar a la maduresa buscant-me la vida pel carrer, sense destorbar a ningú, com un fantasma respectuós amb els humans (tot sent un pispa). La meva especialitat en amagar-me en els llocs on és impossible que entri, em va permetre seguir aquell ramat d'humans tan dispars i esmunyir-me en aquell edifici flotant. Mai vaig ser conscient del pas del temps, només de l'experiència viscuda: el contacte tan proper en els últims dies de la meva vida amb un nen de tercera classe, que em va mantenir en secret. Jo ja era gat vell, i vaig tenir la fortuna d'esgotar les meves set vides, engolit per l'aigua gelada, dins un llit, entre el cos de la gentil criatura.

Vetuaqui

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta