divendres, 19 de maig de 2017

UNA NIT MOLT PERILLOSA

Quan jo era petita vaig viatjar amb el Titanic. Al cap de quatre dies, a la nit vaig sortir a veure el paisatge, vaig sentir un soroll i vaig anar a avisar a la meva família i vam anar a coberta on hi havia tota la gent nerviosa. El capità va dir els nens i les dones primer. Llavors vam pujar al bot salvavides i vam començar a remar fins allunyar-nos del Titanic. Tots els que estàvem al bot vam veure com el vaixell es va partir en dues parts i s'enfonsava. Va donar la casualitat, fa uns dies que vaig anar a bussejar al fons del mar i em vaig trobar una caixa platejada. La vaig obrir i hi havien moltes joies! Les vaig mirar una per una i em vaig trobar el meu collaret! Va ser una experiència inoblidable!

Iremar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta