divendres, de febrer 23

L'ANIVERSARI

Quina alegria! Hi són tots! Em miren somrients, acompanyant-me, mentre romanc a l'espera i afalagat al Moll de la Fusta del Port Vell de Barcelona. Una brisa lleugera refresca l'ambient, escampa l'olor salina i fa moure les veles ja desplegades. El mar blau està en calma. Tot està a punt per a navegar durant una estona i després tornar.
És el meu aniversari! Faig cent anys, els quals han estat plens de viatges i vivències. Al meu costat està la gent que estimo. Ha estat el meu desig, el meu regal: Un passeig al pailebot Santa Eulàlia, un pailebot centenari! Sí, compartim aniversari! I ho celebrem junts. Què més puc demanar? Confesso que estic emocionat i feliç. Sé que la festa és de tots dos, al cap i a la fi, no és una edat corrent.
Ha arribat el moment. Molt a poc a poc, pujo a bord.

Teresa Fernández

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta