dilluns, de març 26

NOMBRES I VAIXELLS

Sempre parlava de vaixells. I encara que cada dia ens coneixíem més, ell no s'adonava que jo preferia els nombres. Un dia, com tants d'altres, vam anar a fer un volt pel port i em va ensenyar què vol dir 100, cent, un centenari, i un centenar de coses. Jo estava feliç perquè amb esforç arribava a comptar fins a 12, però la meva passió era tan gran que saber què era l'1 amb dues rodones superava les expectatives per a aquell dia. I va passar el temps, i cada dia sabia més coses de vaixells i noves paraules, fins i tot més que altres nens de la meva edat, com ara eslora, babord, estribord. Va tornar el bon temps i ell va decidir portar-me un altre cop al port. En arribar hi havia un vaixell molt gran. Mira, avi! Li vaig dir. Un pailebot centenari com tu.

Ali Clayburn

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta