dimecres, d’abril 11

EL MEU PELUIX PAILEBOT

La setmana passada vaig anar de colònies al Delta de l'Ebre amb els meus companys. Vam portar els nostres peluixos per dormir, i jo vaig agafar el meu vaixell de vela que era un pailebot centenari i que havia servit per transportar mercaderies.
La primera nit uns companys ens van fer una broma, ens van robar els peluixos però quan anaven a sortir de l'habitación van fer un soroll i ens vam despertar i els vam dir:
- Ei! Què feu amb els nostres peluixos?
- Estem preparant una prova per demà al matí - van contestar contents.
L'endemà al matí ens van explicar la prova, s'havia de fer de detectius i trobar els peluixos amagats.
El premi pel guanyador era que no faria l'examen de català. Al final va guanyar la Daniela, la nena que m'agradava.

Goril·la

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta