diumenge, d’abril 15

SOM-HI

De cop la meva mirada donava voltes dins la roda de timó del meu estimat pailebot centenari de nom SANTA EULÀLIA, sembla que encara pugui sentir al respirar, aquella olor que feien els cereals, el blat, el vi, fins i tot aquella olor de fusta, potser amb punts de sal dels últims viatges. Immersa en la profunditat del meu record, que sento més profund que el mateix mar, encara amb la sensació d'una ruda carícia a la meva pell del vent que bufa i mou els flocs, les trinquetes, les veles escandaloses amb aquell soroll de llençols al vent. Tanco els ulls i crec escoltar les veus dels meus ajudants, SOM-HI TRIPULANTS, "EL CHULO" té feina. De cop, un sentiment d'angoixa em fa sentir por, el pailebot centenari vigilant de costes, decorat amb un canó, esperant tornar a navegar aquest mar amb l'esbojarrada calma que deixa una guerra.

Princess Pirate

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta