dilluns, de gener 15

AVUI COM AHIR

Quan el vaig veure a port no m'ho podia creure, era ell, el pailebot centenari amb el que vaig arribar a Barcelona ara fa ben bé 60 anys. El temps l'havia tractat bé, millor que a mi, ja  no semblava aquella closca petita i inestable amb la que vam fer Almeria-Barcelona en 7 dies.
Envoltats de paquets, la mare, els meus germans i jo el vam estimar, odiar, vam menjar  pa amb oli i all, vam dormir a sobre dels sacs, vam jugar i ens vam avorrir.
La mare estava inquieta no sabia, si en arribar, la Guardia Civil la faria tornar ja que no tenia permís de treball. Sa germana li deia: - quan arribeu a port, passejant, que no se n'adonin que acabeu d'arribar.
Seixanta anys després els seus germans encara recorren el mar amb la seva càrrega humana.
Gràcies pels serveis prestats.

Laia Pau

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta