dilluns, de gener 22

UN ROBATORI ESTRAFOLARI

Era un dia d'hivern, quan em van trucar del museu marítim:
- Bon dia. Ens han robat una de les peces més importants de la nostra col·lecció! No sabem com ha pogut succeir. S'han endut un pailebot centenari!!!
- Un pailebot centenari sencer?! Ara mateix vinc.
Quan vaig arribar tothom estava molt esverat i ningú sabia què fer. Vaig preguntar a uns quants vigilants i vaig esbrinar que hi havia un tros del museu que dóna al port.
Finalment, vaig trucar a la marina i els hi vaig donar el rol per si el podien localitzar, tot i que no ho creia gaire possible. Però sí, el van trobar!
Vam anar a buscar el vaixell i, al aproximar-nos vam observar que estava ple de pirates!!! Al pujar a bord vam veure que eren el responsable del museu i uns quants vigilants que estaven posant a prova el sistema de seguretat!

Timó

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta