divendres, de març 23

SOMNI D'UNA DONA

Soc dona i tinc un somni...
Visc a principis del segle XX i el meu esperit viatger s'ofega a la meva ciutat natal Barcelona.
Voldria fugir, emprendre un viatge en solitari i embarcar-me en un pailebot centenari. Endinsar-me dins la mar sense mirar enrere, projectar el futur sense recances i obrir-me al mon sense pors.
M'imagino en un pailebot construït a Vilassar, ja fa molt de temps, a on els seus olors recorden l'essència del passat, emmagatzemat a les seves entranyes.
Imagino els barrils de vi, que des de les costes catalanes el durem a Eivissa.
Sento el perfum endolcit que el vi ha deixat a l'embarcació, el soroll relaxant de les veles de tallant onejant i la brisa del Mediterrani.
Somio veure les onades abraçant la nostra embarcació i deixant una estela blanca dins el mar blau.
Soc dona i tinc un somni...

Gemma

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta