dijous, de març 22

EL COMERCIANT

Allà vaig quedar amb el comerciant de vaixells. Era un lloc proper al port de Barcelona i tenia a la venda una infinitat de vaixells al seu catàleg, però em va cridar l'atenció un vaixell que portava el nom de "Pailebot Centenari".
La seva història em va captivar, doncs va ser construït l'any 1918 i és un veler que va travessar la Mediterrània i encara pot continuar navegant. Volia una embarcació ràpida al mar i aquesta era idònia pel que volia. Llavors vaig començar a negociar el preu d'aquest vaixell amb el comerciant del port, però es negava a vendre per la seva antiguitat.
Necessitava aquest vaixell fos com fos. Per això, vaig decidir de robar-lo. Em vaig dirigir a la zona on era amarrat el Pailebot, i vaig entrar-hi a l'interior i mirant a l'interior em trobo amb el comerciant dormint plàcidament en un dels bots salvavides.

Azaña

1 comentari:

  1. Bună, vreau doar să le spun tuturor că am primit împrumutul meu de 1.000.000,00 USD de la programul de investiții pentru împrumutul domnului Ben și sunt 100% contact legitim prin e-mail: 247officedept@gmail.com sau Trimiteți-i text pe WhatsApp + 1-989-394-3740 . dacă căutați finanțare de 100% la o rată scăzută de 2% în schimb.

    ResponElimina

Comenta