dissabte, d’abril 7

TOT UN SIBERITA

Estic contenta, el meu amic Joan, m'ha trucat per quedar, diu que em vol ensenyar una sorpresa, ell és tot un siberita, sempre li ha encantat tenir el bo i millor de tot allò que l'envolta, així que alhora em sento intrigada.
A quarts d'una, al port. Anem a fer un volt. És estiu i bufa una tramuntana agradable, lentament, ens acostumen a la bocana nord, des de allà podem contemplar la visió d'un mar de plata.
De sobte, tinc una panoràmica, d'un vaixell, que era completament diferent a la resta.
- T'agrada? És la més recent adquisició, és el Sta. Eulàlia, un centenari pailebot, has de saber que és història en estat pur, ha estat vaixell de mercaderies, ha viscut la guerra civil i des de fa temps l'hi anava al darrera i ara per fi l'he pogut aconseguir i estic orgullós i satisfet de gaudir-lo.

Edelweiss

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta